Thursday, April 29, 2010

Svart katt + brödsmulor= Vit katt

Ja, när jag skulle skära upp bröd i eftermiddags så kom min katt Musse och norpade åt sig några brödsmulor, brödet var hemmabakat, och mycket mjöligt, och ni kan just gissa hur musse, (en svart katt) såg ut efteråt.

Hans nos var helt vit!
Och det dröjde mig ett tag att ta bort det, när jag nästan hade tagit bort allt, passade jag på att ta foto.
Ser ni det lilla vita som är kvar på ena sidan?
(Synd att jag tog bort det mesta innan jag tog kort)




Ja, som sagt var det synd att jag inte tog foton när det var som värst...
Då var han HELT VIT av mjölet, JAG LOVAR! HELT VIT!

Det är otroligt och man kan knappast tänka sig det, men så blir altså en katt när den rotar runt i färsk, nybakat, hembakat och gott bröd!
Ses!
//Lisa

No comments:

Post a Comment