Saturday, April 10, 2010

Härlig dag

Ja, det är verkligen en härlig dag idag!
Det är 10 grader här och det blir bara varmare!
Imorse var jag på ridskolan och red då en häst som heter västra frölunda indian, och han var så himla het idag! (Het i hästvärlden är att häten är upphetsad, vild)
Men det gick bra i alla fall.

Sen när jag kom hem svettades jag som in i bomben så då gick jag snabbt och tog på mig nåt svalkande.
Här kommer det:


Blusen och piratbyxorna kommer båda två från mitt älskade H&M!


Jag har alltid frågat mig själv om jag är snyggare med utsläppt hår eller med en tofs, vad tycker ni?


(Ni vet redan hur jag ser ut med utsläppt)


Men nu måste jag sluta blogga, det är så himla vackert väder ute!!



Sen hälsar jag till den sötaste Felix Julin!!!
//Lisa

No comments:

Post a Comment