Monday, April 5, 2010

Chokladägg...

Många chokladägg?
Ja! Absolut!
Det blev väl inte den bästa påsken någonsin, men bra blev den!
Massa chokladägg, 6 kinderägg och så massa annat!

Förlåt att jag inte har skrivit, jag var tvungen att uträtta lite ärenden först, ett av de var att städa mitt rum, men om jag gjorde det är inte säkert...

Som ni ser har det skett många ändringar i bloggen, bland annat "The Daily Puppy" som ni kan se på högersidan långt ner.

När vi skulle gå ut och plocka påskägg så var det ju tidigt på morgonen, och tror ni då att jag hade hunnit klä på mig?





Jag tog på mig en extra jacka och sen var det dags för jakt!







Och hur många goda godsaker tror ni vi samlade in? Inte så särskilt mycket...




Och sen njuter vi av chokladen!





Ännu en trevlig dag i mitt liv, ses!

1 comment: