Friday, April 30, 2010

Hej!
Jag vill bara säga tack ännu en gång för att ni läser min blogg.
Jag ska försöka öka antalet läsare, för det är inte så jätte högt men jag hoppas i alla fall att ni som läser är nöjda med det ni får!

Jag är tillsammans med Wilma, och vi har superkul!
Jag har visat mina nya kläder för henne, ska visa er de imorgon kväll!

Jag och Wilma:



Wilmas klädval:



Ni tycker säkert att jag är onaturlig som fotar och skriver om min kompis, men jaja, jag är väl onaturlig då...

SES!
//Lisa

4 comments:

  1. Du kom tvåa i fokis kommentarfält, inte etta ^^ men ändå kul!

    ReplyDelete
  2. Tycker du är väldigt ung för att blogga, lev livet istället och strunta i läsare! Fokusera på hästarna o allt annat. Det är inte lätt att blogga och bli stor... Det vet jag själv... :/ Menar inget illa men.

    ReplyDelete
  3. aww vad söta ni är =) men som tidigare kommentarer bry dig inte om läsar antalet!

    ReplyDelete