Wednesday, September 8, 2010

OMG! :O

Jag var bara inne lite på bloggtrafik igen för att få mer tittare till min blogg, och gissa vad!?
Jag har nu 322 poäng efter 3 dagar!
Det betyder 107 besökare :O
Helt gratis på 3 dagar!
Hjälp mig att få mer besökare?
Bli då medlem på denna länk: (110 % gratis)


Ser ni!?


Bli medlem där så gör ni mig GLAAAD!

Jag kommer nu göra 5 grejer som ger mig en mer lyckad blogg:
1. Skaffa en fin header
2. Göra en ny design
4. Skapa ett konto på en video-sak där jag lägger ut mina videos!
5. Göra reklam om mig och min blogg och denna länk på olika hemsidor: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lisavdb


Hoppas ni mår bra!

SES!
//VdB

3 comments:

  1. Hej :) Jag har just nu en tävling på bloggen där du har chans att vinna ett gulligt armband.
    Tävlingen hittar du här: http://linneagrahn.blogg.se/2010/august/...armband.html#comment

    Jag ber om ursäkt om du är emot sådana här inlägg! :)

    ReplyDelete
  2. Det är lugnt, jag kan kolla in tävlingen

    ReplyDelete
  3. jag ska väl egentligen oxå skaffa ny header orkar bara inte göra en!!!!

    ReplyDelete