Wednesday, September 22, 2010

Hemma från skolan

Ja, dagen idag kändes otroligt kort.
Daan stannade på skolan för sin klubb, men jag åkte hem.
Här är det nu 31 grader, och hur soligt som helst.. xD
Jag är glad att jag är hemma, i bussen var det som en bastu, ju!

PÅ måndag och tisdag har vi haft studiedagar, och det var superskönt att bara slappna av.
Jag hadde en bild p mig när jag slappnade av, men den är på mammas dator.. xD

Många har frågat om jag kan visa mitt rum på bild, men kan ni inte bara vänta några dagar tills det i alla fall ser ut som ett rent grisstall?
För tillfället ser det ut som smutsig svinstia.
Och för att en svinstia ska anses för att vara smutsig, då är det VÄÄÄLDIGT SMUTSIG!
Så jag visar en bild på mitt rum i helgen, troligen på söndag.
Då har jag städat lite.. XD

Hoppas ni mår bra!

SES!
//VdB

No comments:

Post a Comment