Monday, May 10, 2010

Tandläkaren!

Jag har vart hos tandläkaren på grund av att en bit av min tand ramlade av för några dagar sedan.
Det bestämdes också att det nästan är säkert att jag ska ha tandställning om några år.
Jag kom hem från tandläkaren ungefär 14:00 och jag har spelat wii i en halvtimme nu innan jag kom på att jag inte hade bloggat på hela dagen.

Jo, det är dags att avslöja vart vi ska åka!
.......................................................

BELGIEN!!!
Vi ska åka dit för att min kusin ska konfirmera sig.
Hon är 12 år gammal och verkligen den jag gillar mest av mina kusiner!

Vi åker i övermorgon och som sagt håller vi på att packa, jag ska äta alldeles strax så jag kan inte blogga för länge.

Ikväll följer jag med mamma när hon ska springa. (tävla)
Vi får hoppas att det blir kul, så jag tror inte att jag hinner blogga ikväll.
Kanske, kanske inte!

SES!
//Lisa

1 comment: