Monday, May 3, 2010

Speciella årstider för kärlek?

Jo, jag har hört att vissa årstider är lättare och bättre att bli kär på, men är det verkligen sant?
Jag menar, vad är det för skillnad mellan att blir kär på vintern eller att bli kär på sommaren?
Det är det jag inte förstår!

Nu när vi ändå pratar om kärlek, så ska jag berätta en rolig sak.
I söndags så blev någon i våran familj dödskär, gissa vem!?

En av våra katter, Findus!
Han var så söt!
Men gissa VAD han blev kär i, juste, jag sa inte VEM!

Han blev kär i en gosedjurs-råtta som vi köpte på ikea!

Här kommer bilder:



På den här bilden finns inte råttan med, jag valde den bilden bara för att han var så söt!
Här kommer han och råttan:




Är han inte söt?
Hoppas NI hittar eran stora kärlek, men kanske på ett annat vis än vad Findus och råttan gjorde...
SES!
//Lisa

1 comment:

  1. Gulliga (L)
    Saknar dejj(inte för ja sitter bakom dejj men...Aja)
    //Linnea

    ReplyDelete