Tuesday, May 4, 2010

Man tröttnar till slut

Även om det är snälla kommentarer så tröttnar man tillslut när man har fått den kommentaren för mycket, som jag.
Alla säger att jag har jättelånga ögonfransar, men själv tycker jag inte alls det.
En gång när jag kom till skolan så kom det fram en person i min klass och sa: "Oh, gud! Du MÅSTE bara ha mascara på dig!"
Det är ju snälla kommentarer som sagt, men ni förstår nog också själva att om man får kommentarer varje dag, så tröttnar man, men såklart uppskattade jag kommentarena i början, jag blev jätteglad när någon sa det för första gången!

Jaja, jag har tagit ett par foton och så får ni bestämma om de är långa eller korta.
Och jag blir inte arg om ni säger att de är långa!






Jag vet att jag är överdriven men jag tyckte att det kunde va ett kul samtalsämne... :D
SES!
//Lisa

No comments:

Post a Comment