Wednesday, May 5, 2010

Skönt...

Utan skolan!

I morgon är det studiedag, och då är vi alla lediga, äntligen! :D
Jag har planerat att bada i morgon (ute) men jag satt här och undrade om det verkligen skulle bli av...
Jag vet att det skulle vara iskallt, men det skulle också vara våghalsigt och kul!

Och bloggen ska ÄNDRAS!
Ja, jag ska göra flera ändringar, hellre sagt, förbättringar!
Jag ska inte avslöja för mycket, men arbetet kommer långsamt komma igång från och med imorgon.

Designen:
Jag kommer ändra lite på designen, bla. färg och LITE utseende.

Läsare:
Jag kommer långsamt få, mer och mer, och mer läsare!
(Jag tycker det är roligare destu mer som läser bloggen)

Inlägg:
Jag kommer skriva 2-4 gånger per dag, och jag kommer verkligen försöka hålla det!

Videoblogg!
Oh, ja!
Jag kommer skaffa videoblogg, ett videoinlägg kommer nog ungefär en gång i veckan när allt annat är klart.

Bilder:
Själv tycker jag att jag har varit lite snål och tråkig med bilderna.
När ändringarna är klara kommer jag nästan ha bild i varje inlägg, och ibland kommer det också lite mer roliga och fartfyllda bilder!

Hoppas ni gillar ändringarna, om det är något mer som ni vill att jag ska ändra på så MÅSTE ni säga till...

SES!
//Lisa

1 comment:

  1. att blogga 2- 3 gånger per dag är OTROLIGT SVÅRT att hålla! du kmr tröttna, det gjorde iaf jag. :P

    ReplyDelete