Wednesday, August 11, 2010

Super Mario galaxy

Jag sitter här i soffan medan Daan spelar "Super Mario galaxy 2" till wii.
Det känns lite själv som om jag är i yttre rymden.. xD

Utomhus är det så varmt att man får huvudvärk efter 10 minuter i solen.
Så vi passade på att bada i byggnadens pool.
Det var skitvarmt i vattnet också...
Vi badade i hela 2 timmar innan vi torkade av oss och gick in igen.
















Snart ska jag spela pingis med Daan nere i byggnadens trädgård.
Så vilar vi lite.
Som tur är står pingisbordet i skuggan...

Här är det 31 grader då, men känns som cirka 36-37..
Jag hoppas att det blir bra med värmen hos er sen :D

Igår kväll åt vi nudlar, det var jättegott, förutom på slutet när allt nästan var uppätet, då smakade det alldeles för mycket sås xD
















SES!
//VdB

5 comments:

  1. Skulle bara se om kommentarerna funkade :D

    ReplyDelete
  2. Vilken liten svart prick är du i poolen?

    ReplyDelete
  3. vadå bor du i ett hus med pool? elr är ni på ett hotell? (svara genom att kommentera på min blogg)

    ReplyDelete
  4. Jag spelar det oxå jag har varvat det ;)

    ReplyDelete