Monday, August 9, 2010

Hai! x)


Nu är vi framme i Tokyo.
Resan kändes rätt så kort denna gång.
Jag sov inget på flygplanet, som vanligt x)

Nu är det kl. 07.00 här, men hos er är det 24:00?

Och så tvingar jag er att skaffa skype nu, jag håller inte ut längre utan att prata med er...
Nu kommer fotona =)

Vi börjar med när vi skulle stiga på flygplanet.
Här står vi framför flygplanet som går från Helsinki till Tokyo.















Flygplanet var stort, och servicen var toppen.

I flygplanet passade vi på att vara lite galna x)
Här kommer ett par crazy foton:













































Som ni ser orkade vi inte vara normala, Daan och jag...
Men det är vi inte heller, så det är inget onormalt med det ;)

Nu kommer Mont Fuji, jag tog typ 10 misslyckade foton, bara 2 av de lyckades blir bra xD
Här ser du de:
































Så..
Tyvärr tror jag det är allt för det här inlägget..
Kanske att jag bloggar ikväll, men vi får se!

SES!
//Lisa VdB