Sunday, August 22, 2010

Stranden igår :)

Igår var vi vid stranden.
I vattnet var det typ dubbelt så varmt som i luften och ni kan inte ana hur skönt det var att bara ligga och flyta med solglasögonen på <3
















Fast jag blev bränd av en brännmanet i början, så jag var nästan uppe på stranden hela tiden och solade.
Det var kul ändå :)
Jag satt och spelade fia med knuff tillsammans med några som hadde följt med oss till stranden.
















Hökarna flög överallt runt oss, och om man hadde mat med sig så anföll de och tog det. XD
Jag var vettskrämd, så när vi skulle äta satte vi oss vid ett sorts cafe och åt.
Jag åt kebab, mums! <3































Alla trivdes verkligen där vi satt och resten av eftermiddagen var härlig.
Det var det roligaste jag gjort denna vecka.
Bilder på oss när vi njuter:














































Ja, det var verkligen härligt! <3































Hoppas ni mår lika bra som jag gör nu :)
SES! <3
//VdB

2 comments:

  1. Åhh! fan vad jag bli awis! :P
    här bara det regnar :/ fast idag var det iaf soligt :) o så bli det grekland om en vecka så jag kan la inte klaga :)
    Kram Elin! <3

    ReplyDelete
  2. Kul! :)
    Ja, det var åzum.
    Synd att det regnar hos er :/

    Kram Lisa! <3

    ReplyDelete