Sunday, July 11, 2010

Saknar ALLT!

Haj pa daj! XD
Hoppas du har haft trevligt hittils, har inte orkat blogga så jag fattar att du nog har haft det lite tråkigt! XD

Nu måste jag erkänna hur mycket jag saknar ALLT! <33>

Tjejer:

Nea: Jag dör utan dig! KOM TILLBAKA <33>
Elin: Vi har skrattat, du och jag tillsammans! Du var så annorlunda! <33>
Lovisa: Du hjälpte mig mycket, du! Sry för det som hände på skolavslutningen! <33>
Sofia L: Du var den första jag lärde känna i klassen, känn dig stolt! <33>
Julia: Ibland så gick det faktiskt bra mellan dig o mig <33>
Sofia GN: Visst var du omtänksam när det behövdes <33>
Sara: Guud vad du var en tröstande person! <33>
Terese: Jao, vi skrattade ibland <33>
Filippa: Pratade aldrig så mycket me dig, men visst var du annorlunda! <33>
Natalie: Tack för den sista härliga tiden! <33>
Frida: Vi var inte så aktiva tillsammans, men ibland så blev det kul <33>
Johanna: DU HAR HUMOR! <33

Sry om jag har glömt någon -.-


Killar:


Niklas: Du vet redan vad jag vill säga! <33>
Felix: Visst var du snäll och omtänksam! <33>
Coffe: ÄCKLIG humor är vad har, men man kan inte säga nej till att du har humor! <33>

Sen behöver jag inte nominera mer där -.-

Tillsist kommer en liten snabb bild på mig själv! <33>




OK...
Jag ser tieep miffad ut på den bilden men ändå...
SES!
//Lisa VdB

2 comments:

  1. Du jag dör snart oxå! Kom back!!
    Nea<33

    ReplyDelete
  2. miss you to! <3
    uppdatera oftare!!!!! please!

    ReplyDelete