Thursday, July 22, 2010

Har bestämt mig.

Jag har bestämt mig, jag ska blogga mer.
Det är så tråkigt annars.
Jag är inne på GSM hela tiden, men det känns så tomt.
Med bloggen känns det mer..
Annorlunda.

Idag har jag en snabb bild igen (webcamen) för att jag inte orkar ngt annat xD
Vi ska åka till våra kusiner, Noa (7 år) och Aaron (9).
Det ska nog bli kul :D
Noa ee så himla söt! Han ser ut att vara 5 år gammal xD

Jag saknar fortfarande "mitt gamla liv".
Det är rätt så jobbigt ibland att tänka tillbaka på allt.

Jaja..
Nu ska jag äta! <3
















SES! <33
//Lisa

2 comments:

  1. till din blogg:
    1. du måste skaffa fler läsare du har ju knappt några kommentarer.
    2. designen var fin, men header skulle inte skada. ;)
    3. mer uppdatering behövs verkligen!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Ett gott skratt förlänger livet ;) ♥

    ReplyDelete