Wednesday, October 20, 2010

Jobbigt tjatande

Jag ORKAR inte blogga när det bara är tjafs här hemma hela tiden.
Så, där har ni andledningen vrf jag aldrig bloggar, jag är envis och det gör det typ knäppt här hemma.

Nöjda?

Jaja, har några saker och säga bara typ.

Linnea: Skaffa webbcam på skolan eller va inne på skype på helgerna
Elin: Svara på mitt mejl på mzn
Sofia: Saknar dig med.. xD
Mamma: Älskar dig, men ibland blir det för mycket<3

Så.
Åmen läs min blogg nu era ekorrar.
Lägger ut bilder på lägret när jag ORKAR.
Sådetså<3

Hoppas ni mår bra!
Saknar er!

//VdB

3 comments:

  1. hej lisa!:D

    min nya skype är gneheltklartkung
    / GN ♥

    miss u! ♥

    ReplyDelete
  2. Hej!
    Hur fan ska jag skaffa? Ge ett förslag! De har inga webcam i skolan :O
    //ÄJ

    ReplyDelete
  3. haha xD har inte kollat msn på länge! xP gör det nu.<3

    ReplyDelete