Tuesday, June 1, 2010

Snurrig...

OMG vad jag blev snurrig efter Liseberg!
Jag åkte ALLT!
(förutom bebisgrejerna, de åkte jag inte! XD)
När jag skulle lägga mig den natten kändes det som om jag fortfarande åkte i någon karusell...

Denna gången har jag ingen bild och det beror på att jag bloggar från WII:et!

Här är det jättefint väder, inga moln på himlen, och 23 grader!

Ville också påpeka att vi ska ha loppis här hemna, eftersom vi ska flytta, och då kan vi inte ta ned oss allt!
SES!

/Lisa

1 comment:

  1. hejsan svejsan♥jag heter nicole,!
    jag läste nyss din goblogg på gsm!(gosupermodel.com)
    och fick reda på att du hade en blogg.!
    jag heter maria_gsm på gosupermodel!
    men vad hetere!
    jag gillar din blogg och modell☺☻♥/min blogg heter nicolebeersico.blogg.se
    kramar nicole(ps kalla mej ninni)
    elr cola!
    det flesta gör det!
    men i skolan kallar en del mej nicole för det heter jag men en del kallar mej cola elr ninni!
    ibland blondie!
    för jag är ju blond!tkr du det var en lång text?
    tog bara typ enhalv minut!
    men kan skriva snabbare!bara det att jag har ont i handen!

    ReplyDelete